Tuesday, March 29, 2011

Anwar Tidak di terima oleh Org Kampong

 Anwar  ke Kampung Tupong Batu dan membuat ceramah di rumah encik Amran Hj. Yusop.. Sambutan tidak ramai, sekitar dalam 40-50 orang sahaja.. Sebelum ini Anwar pernah datang ke Kuching membuat ceramah di Taman Sukma dengan kehadiran kira-kira 800 orang..
Mujurlah ada 2-3 orang yang diupah untuk bersorak dan bertepuk tangan setiap kali ceramahnya sampai ke tahap mengujakan. Sementara pengunjung lain hanya berdiam diri tidak memberi apa-apa respon..
Akhirnya Anwar pulang dengan kecewa tanpa harapan isu videonya mendapat simpati rakyat Sarawak..

7 comments:

  1. Alhamdulillah, sembayang hayat diaorang dah dapat pertunjuk, rayat tolak pembohongan si Anu-war

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK_GHOB_2D_3D_4D_6D_DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK_GHOB_2D_3D_4D_6D DISINI

      Delete
  2. Salam tuan mohon pautkan lestarisatok terima kasih

    ReplyDelete
  3. Wahai orang Sarawak, mari kita sambut bakal Perdana Menteri kita Datuk Seri Haji Anwar bin Dato' Haji Ibrahim bila-bila masa dia mai lagi ke Sarawak masa PRN10 ni...

    kita sambut kita tunggu ramai-ramai kat Kuching Airport bawa spandok minta dia sumpah laknat yang dia tak buat sodomi kat Saiful dan tak jadi hero actor dalam video pornografi terbaru tu. Jangan lupa minta jugak dia serah DNA kepada mahkamah untuk buktikan dia tidak buat LIWAT kat JUBOR Saiful...

    Selain tu mari kita memeriahkan ceramah-ceramah anjuran PR yang mana bakal PM kita hadir dengan spandok dan bunting tadi biar meriah dan bersemarak ceramah beliau itu... Haaaa...macam mana cadangan saya ni? OK tak orang Sarawak????

    ReplyDelete
  4. hahaha...gambar no.2 diambil sewaktu ceramah belum mula. aku ada kat ceramah tu. Kalau BN tengok memang gerun. memang sah, dari bos korang, sampailah korang pemutar belit no.1....kalau tahun 80an boleh lah korang tipu. sekarang rakyat dah bijak.

    ReplyDelete