Sunday, July 3, 2011

Ambiga dihalau daripada masuk Sarawak

Video di pejabat Imegresen Sarawak.. Jelas Ambiga kena banned sejak pilihanraya negeri lagi. Lega melihat Pengerusi BERSIH tersekat di pintu sempadan, akhirnya dihalau keluar daripada negeri ini. Dia bukan orang pertama... sudah pasti juga bukan orang yang terakhir.

Ada pula suara satu mamat india di belakang tak puas hati, nak tukar Ketua Menteri Sarawak? lu patut sedar diri, lu asal mana datang....? Sarawakkah? ......Next......

4 comments:

  1. Salute dan tahniah SARAWAK kerani berani menahan Ambiga masuk Sarawak. Jangan dibenarkan dia buat kacau seperti di tanah SEMENANJUNG.Semoga hasrat Ambiga dan Anuar mengadakan bersih tidak kesampaian dengan adanya Titah dari Sri Paduka Yang DiPertuan Agong. Lain kali Anuar pun jangan diberi masuk Sarawak.

    ReplyDelete
  2. Sendiri cakap, sendiri ambil video sendiri kasi upload. Ayoo..yooo.. aci, balik bikin capati la..

    ReplyDelete
  3. Anonymous,
    Statement kau betul2 merik malu urang sarawak. Ada pun Ambiga masuk ke Sarawak adalah kerana hasratnya hendak membantu kita mengenai perlunya kita berubah. Ada mata kau nangga giney hidup Taib? Sedar kau giney hak kau kena ambik oleh Taib? Tauk kau hak kau di sisi perlembagaan? Ada mata kau ndiat negara2 lain di dunia tok yg kebanyakkannya berubah? Ada otak kau miker org lsin berubah, kita ajak yg masih nyimpan firaun ya. Ada kau miker semangat Rasulullah bahawa hijrah itu membawa kebaikan? Adakah kau terpikir bahawa kau kenak bulak oleh Tv & Radio?

    Kau tok bodo!

    ReplyDelete
  4. he he he apa yg malu? apa yg perlu di ubah? leblih baik kau ubah sikap kau lah he he he.siapa yg nak bawak semagat rasulullah ?cobah kau terangkan kepada kami? kau nak suruh ambiga yg bawak ke swk? astaghfiruullah

    ReplyDelete