Tuesday, March 29, 2011

Anwar Tidak di terima oleh Org Kampong

 Anwar  ke Kampung Tupong Batu dan membuat ceramah di rumah encik Amran Hj. Yusop.. Sambutan tidak ramai, sekitar dalam 40-50 orang sahaja.. Sebelum ini Anwar pernah datang ke Kuching membuat ceramah di Taman Sukma dengan kehadiran kira-kira 800 orang..
Mujurlah ada 2-3 orang yang diupah untuk bersorak dan bertepuk tangan setiap kali ceramahnya sampai ke tahap mengujakan. Sementara pengunjung lain hanya berdiam diri tidak memberi apa-apa respon..
Akhirnya Anwar pulang dengan kecewa tanpa harapan isu videonya mendapat simpati rakyat Sarawak..

5 comments:

  1. Alhamdulillah, sembayang hayat diaorang dah dapat pertunjuk, rayat tolak pembohongan si Anu-war

    ReplyDelete
  2. Salam tuan mohon pautkan lestarisatok terima kasih

    ReplyDelete
  3. Wahai orang Sarawak, mari kita sambut bakal Perdana Menteri kita Datuk Seri Haji Anwar bin Dato' Haji Ibrahim bila-bila masa dia mai lagi ke Sarawak masa PRN10 ni...

    kita sambut kita tunggu ramai-ramai kat Kuching Airport bawa spandok minta dia sumpah laknat yang dia tak buat sodomi kat Saiful dan tak jadi hero actor dalam video pornografi terbaru tu. Jangan lupa minta jugak dia serah DNA kepada mahkamah untuk buktikan dia tidak buat LIWAT kat JUBOR Saiful...

    Selain tu mari kita memeriahkan ceramah-ceramah anjuran PR yang mana bakal PM kita hadir dengan spandok dan bunting tadi biar meriah dan bersemarak ceramah beliau itu... Haaaa...macam mana cadangan saya ni? OK tak orang Sarawak????

    ReplyDelete
  4. hahaha...gambar no.2 diambil sewaktu ceramah belum mula. aku ada kat ceramah tu. Kalau BN tengok memang gerun. memang sah, dari bos korang, sampailah korang pemutar belit no.1....kalau tahun 80an boleh lah korang tipu. sekarang rakyat dah bijak.

    ReplyDelete